Sizlere bir sorum olacak. Regl esasen bitmiş ama çok az ara ara leke gelen bir durumda ve kuaföre gidilmesi gerekiyor ise, bunun bir yolu var mıdır? Tampon/ pamuk görünür biçimde mi oluyor? Ben hiç kullanmadım. Arkadaşım adına soruyorum. Yoksa hiç gitmemeli mi.