Kızlar bebeğim 9,5 aylık alttaki dişlerini çıkardı şükür hiç ateşi olmadı ama üstte iki dişi var bir tanesi sağ tarafta o patladı diğeri de bugün patlamış Ama dünden beri ateşi kafasının Ateşi 37,5 vücudu 38 38,5 oluyor Calpol veriyoruz 6 saatte 4 saatte bir ama çok huzursuz bebeğim çok ağlıyor Biz de eşimle birazdan doktora götürmeyi düşünüyoruz normal mi acaba bu ateşi kaç gün sürecek çok huzursuz