Merveedd Mom567 baby me kesinlikle aylardır kullanıyorum pişik bişi yapmadı hem ekonomik hem kaliteli
Deletedmom94 chd miniesi iki gündür kullanıyorum çok sızdırdı sürekli kıyafet değiştirdim bugün marketler açılır açılmaz gidip başka bez alıcam
dvran22 AyseM miniesi ilk defa duydum herhangi bi marketin kendi bebek bezi markası mi yoksa her yerde bulunuyor mu
Deletedmom_297 AyseM kaç no kullanıyorsunuz bazen bez bulamıyorum prima kullanıyorum 5 numara her markette olmuyor Migros çok yakın acaba denesem mi kalın mı acaba?
espalp Mom567 fiyatına göre kalitesi çok iyi. Hiç pişik yapmadı taşma da yapmıyor. Ben çok sık bez değiştiriyorum gece bu süre biraz uzadığı için primsyı tercih ediyorum minies de herhangi bi sorun yok. 3 paket 2 numara bitirdik 3 numara minies’e geçtik bugün
Gunesinanasi Ya kızımın kilosuna göre almama rağmen Prima da sleepy de tasmaya sebep oldu. Ne yapmalıyım?
Bebegimucizem Gunesinanasi bezin kanatlarını açmadan bağlaman gerekiyor o yüzden taşma yapmış olabilir
Gunesinanasi Bebegimucizem nasıl yanı? Ben baya ayırıyorum bezi hatta bezledikten sonra içerdeki bariyerleri iyice düzeltiyorum 🤦🏻♀️
GoncAy Minies hem uygun hemde cidden tüm gece kalıyo popoda çişini sızdırmıyo Pişik de yapmıyo harika 👍🏻
Gunesinanasi GoncAy ama normal kilo araliginda benim kullandığım bez yine de sızıyor. Boklu body yıkamaktan yıldım. Hiç takmiyim daha iyi diyorum nasılsa yıkanacak 😂