Zeynayzey Evde normal tartıyla bebeklerinizi tartıyomusunuz Sağlık ocaklarındaki doktordaki tartıyla arasında kaç gr fark çıkıyor ben ölçüyorum 4 kilo civarı çıkıyor ama bence o kadar yok daha az
alykncc1 Zeynayzey önce kendimi tartıyorum sonra ikimizi arada fark kilosu oluyor öyle mi ölçüyorsunuz bilmiyorum da 4 kilo fazla. Hastaneyle arada 50-100 gr oynuyor benim
thecamellia Zeynayzey belli bi aydan sonra sağlık ocağındada evdeki tartılar gibi tartıyla tartıyorlar zaten tartı bozuk değilse çok bi fark çıkmıyo 100-200 gram felan
Zumra_Fatma Zeynayzey valla dün esimin dedesi gile gittim orda amcanin oglu vardi kizin kac kilo dedi bende bilmiyorum ki canim 9 aylık olunca gidicem dedim tartida önce kendi kilonu olçup sonra zümrayi kucagina al zumranin kilosu cikar dedi mantikli ama bilemiyorum valla ben 55 56 gibi bisi ciktim kizimla 66 67 lerde filan 2 ay da 2 kg almis demek masAllah
Zeynayzey alykncc1 önce bebekle kendimi tartıyorum sonra kendimi tartıyorum o şekilde bebeğin kilosu 4 çıkıyor
Ysgl26 Bdbeğim oturana kadar kucağımda tartıyodum artık direkt tartının üstüne koyuyorum 100 gram falan farkediyor hastanedekiyle. 4 kilo fazla. Tartıyı düzgün koyduğunuzdan emin olun halıya falsn koyunca baya fark ediyor yada tam diz zeminde ılmayınca
Zeynayzey Ysgl26 anlatamadım galiba bebeğin kilosu 4 çıkıyor diyorum hastaneye götürsem belki 3 buçuk 3.700 felan çıkar aradaki gramı merak ettim
Zeynayzey Zumra_Fatma maşallah çok iyi almış eğer doğruysa bende bu şekilde tartıyorum ama emin olamıyorum kilosundan da