Elanur-mehmetaliannesi Bazen hiç kusmaz bazende bir yada iki kere kusardi. Ama bugün çok kustu önce kesik kesik peynir şeklinde sonra normal süt tarzında. Kustuktan sonra hemen emzirilmeli mi
Kerem0210 Ya çok içmiş ya da midesini üşütmüş olabilir. Midesini üşütmüş ise bir havluyu ütüleyip biraz bekleyip zıbının üzerinden karnına hafif bastırın gün içinde birkaç kere tekrarlarsaniz iyi gelir inşallah dikkat edin çok sıcak olmasın
Elanur-mehmetaliannesi Kerem0210 usutmis galiba normalde sakın bebekti ama bugün çok ağlıyor ağlamaktan morario. Deneyecm teşekkür ederim