Arkadaşlar benim de oğlum 12 ay 20 günlük azı dişi çıkarıyor sanırım başka dişte çıkarıyor. Benim oğlum da gece en az 3 kez uyanıyor ağlıyor emiyor ben çalışmıyorum ama yine de çok zor. Biliyorum ki en kötü ihtimalle 2-2,5 yaşında bitecek. Bebeklerimizin bize ihtiyacı olduğu için emmek istiyorlar bence acıktıkları için değil o an ağrısı olabiliyor anneye ihtiyaç duyabiliyor hele çalışan anneyi gündüz daha çok özlüyordur. Bebeğin ağlatılarak uygulandığı hiçbir yönteme katılmıyorum arkadaşlar. Çünkü onlar bizimle bu şekilde iletişim kuruyor belli ki bir şey anlatmak istiyor.