utkununannesi- Bebegim 3 ay 18 günlük gündüzleri 0 uyku ayakta sallasam bile bıraktığım an uyanıyor uyku düzeni konusunda fikir almak istiyorum. Ayakta sallamayı da birakmak istiyorum.Yardımcı olur musunuz tecrübeli anneler?
sevil541 utkununannesi- daha küçük, 4 aydan sonra adım adın derim. 4. Ayda o meşhur uyku gerilemesi var.
Umutveannesi utkununannesi- şu an uyku eğitimi vermeyi deneseniz de başarılı olamazsınız. Bebeklerin 4. Aydan sonra uykuları düzene girer. 4. ayda atak dönemini yaşarsanız eğer 5 aylıkken anca bi düzen kurabilirsiniz. Ama uyku eğitimi sayfalarından uyku uyanıklık sürelerine bakın derim. O şekilde bi ilerleme kaydedebilirsiniz belki. Ayakta sallamayla da uyumuyorsa hiç boşuna alıştırmayın sonra bırakması çok zor oluyor. Yanına yatın saçını okşayın yüz üstü yatırın sırtına pat pat yapın o şekilde deneyin
Anr5155 utkununannesi- benim kızımda ayakta uyuyordu indirdiğim an uyanıyordu ben de beşikte sallıyorum şimdi yavaş yavaş hızını kesip sallamayı bırakıyorum yerinden hareket etmediği için sallamayı bıraktığımı fark etmiyor ama ben de sallamayı bıraktırmak istiyorum
utkununannesi- sevil541 Böyle gündüzleri uyumayarak sağlıklı gelişir mi bilemiyorum. Salla dur yöntemini denesem verimi alır mıyım sizce ?
utkununannesi- Umutveannesi Ayaklarımda sallarken uyuyor durduğum an uyanıyor ve kendi başına desteksiz hiç uyumuyor her yolu denedim ama olmadı belki dediğini gibi 4.aydan sonra düzene girecektir biraz daha sabır diyelim o zaman😩
Prensannesii__21 Bence simdi başlamayın ben de 3 aylıkken uyku eğitimi vermiştim sonra bozuldu 4 aylıkken atak geçiriyor uyku gerilemesi ondan sonra düzene giriyor sallamayı yavaş yavaş bırakın ben de şu an yeni başladım uyku eğitimine
utkununannesi- Prensannesii__21 Kaçıncı ayda başladınız? 3.aylarinda normal kendi istediği gibi davranmasına izin mi verdiniz peki çünkü gündüz uyumadan yetişkinler bile zorlanıyor cok üzülüyorum bu duruma
Prensannesii__21 utkununannesi- suan 4 aylık 10 günlüğüz ben suan basladım ne kadar erken o kadar iyi bebekler zaten uyuyarak büyürler 3 ayda kendi haline bıraktım ayaktada salladım beşiğindede salladım ama hızlı değil yavas yavas sizde yavastan baslayın sallama hızını azaltmaya 4.aya girdiğindede baslarsın uyku eğitimine
utkununannesi- Prensannesii__21 Salınım hareketlerini seviyor bebek arabasıyla çıktığımızda uyuyor durunca anında uyanıyor bilmiyorum nasil yaparım