tombee İnternete kalirsak normal bir mide bulantısı bile kanser belirtisi. Bebeklerde 10 veya 15 gün içerisinde atılıyor diye biliyorum. Ama inanın onun vereceği zarar, bünyesinde ki hastalıktan,fark etmekten önemli degil. İlk kızımda da röntgen çok çektirmiştik. Şuan 2 yasında maşallah diyim hasta olmamıştır yani. Siz sikmayin canınızı bakin ben daha dün çektirdim bebeğime neyse kalsin geçmiştir demedim. Yine bakalim ne durumda diye ki benim bebeğimin rahatsızlığı aynı olduğunu gördüm. Size de çok geçmiş olsun💛