Atlasinannesi_n Ervanur24 doğduğundan beri 10 ml izotonik suyu çocuğu yan yatırarak burnundan fışkırtıyorum diğer taraftan ne varsa çıkıyor banada doktorum ve hemşireler göstermişti bebeğim bronşit olunca şuan 6 aylığıx hep öyle temizlerim hiç sorun yaşamadık
naynini Ervanur24 ben babyvac kullanıyorum, çok korktum başlarda ama hiçbir şeycik olmuuor 😊 hatta buradan bir guzel anne cesaretlendirdi beni de. Fizyolojik sıkıp, baby Vac ile çekiyorum…
Babynurse Ervanur24 izotonik ile sulandırıp otribebe ile çekebilirsiniz kendiniz çekim kuvvetini ayarladığınız için kılcal damarlarda zarar görmemiş olur 🤗
Hilalperi Ervanur24 ben şırınga ile su bazen serum fizyolojik gün aşırı banyo yapınca çok tıkanıyor burun aspratörü ile çekiyorum
Bebeg YouTubeda Osman gönülal çocuk doktoru var orada videolu anlatıyor yap hiç birsey olmaz. Yapamazsan acile götür hemşireler yardımcı olur yaparlar rica et sanada göstersinler