Bebeğim 2 gündür ne gece ne gündüz doğru düzgün uyumuyordu bu arada 7 ay 22 günlük bugün sabah 6 da 5 kere fışkırarak kustu hemen hastaneye gittik kan verdik serum takıldı röntgen çekildi bunların bütün sebebi gazmış lavman yapıldı umarım doğru yazmışımdır şimdi canım anneler doktor ek gıda da yedikleri yapmış olabilir dedi siz neler yediriyorsunuz kaç öğün bana fikir verin lütfen ona göre bende tamam böyle yediriyorum diyeyim bu gaz ilettinden bıktım 😔