-perannesi Kızlar 7 aylık oldu bebeğim. Sezeryan oldu doğum hala regl olmadım. Sizde nasıl geçti ne zaman oldunuz?
Tombikdonerartikcokpahali Ya herkezde bi farklı oluyor mesela ben 40. Günümde oldum ve düzenli bir şekilde devam etti😊
Haffuse Sezeryanla alakasi oldogunu sanmiyorum, sezeryan olup,40 i cikinca regl olanlari biliyorum… Ben 8.ayda regl oldum😅
Endmzakyol 3 sezeryan geçirdim ilk ikisinde 40 im çıkınca regl oldum 3.dogumumda 5 ay geçince oldum valla 🤭