Kuzeybabyy İki aylık bebeğimin sağ gözü yaşarıyor sürekli kontrolümüz çarşamba günü doktora gitmeden sormak istedim yapabileceğim bir şey var mı acaba ılık suyla sildim çayı bile denedim fayda etmedi
Mavi3435 Kuzeybabyy mutlaka içten dışa doğru kaynamış ılimis su ile gazlı bezle siliniz. Burada çok okudum göz yaşı. Kanal tıkalı olunca oluyormuş
Mavi3435 Kuzeybabyy hatta biri bı ilaç çok iyi gelmişti yazmış.adini bulursam yazayım.dojtorunuza danisirsiniz
Elifzeyneb Kuzeybabyy Bizimde öyleydi 3.5 ay sürdü.Gözyaşı kanalı masajı yapmanızı öneririm.Tıkanıklık masajla açılıyor.Silerek veya damlalar ile sadece dışarı akan gözyaşını temizlemiş oluyorsunuz.1 yaşına kadar herhangi bir vakitte kendiliğinden geçecektir.1 yaşında hala geçmemişse küçük bir operasyonla açıyorlar kanalı.
nazli-06 Kuzeybabyy burun kanalları tıkanabılıyor benım kızımınkıde yaşarıp çapaklanıyordu. Netıra dıye bır damla kullandık bır kac kez. Kaynamış sogumus su ve gazlı bez ile içten dışa dogru silin. Yalnız her silmede katlayın sildiğiniz yer takrar temas etmesın göze.
Aysegullllalperen Kuzeybabyy doktora sorduğumda göz tıkanıklık demisti ve bol bol burun temizligi önermişti 2 gün de geçmişti sizede öneri olabilir
Mavi3435 Kuzeybabyy Medical online isimli satıcı trendyolda gazlı bez çok uygun 100 tane 50 TL ve paket paket çok iyiydi
Mrvkrt- Kuzeybabyy masajla düzeliyor göz pınarına üç kez parmağınızla bastırıp burnuna doğru indirin parmağınızı bunu sürekli yapın videolara bakın internetten bizim öyle düzeldi göz yaşı kanalı tıkalıdır muhtemelen
turnakusss Bizimde sol gözümüzde olmuştu, 3. Aya kadar geçmedi ne yaptıysam en son göz doktoru damla ve krem verdi onla geçmişti.
Aysegullllalperen Kuzeybabyy evet günde 5 6 defa hatta yapmanın daha hızlı sonuç veriyor rica ederim inşallah iyi olur minik 💞