G1302649 çok geçmiş olsun. Aynı durumdaymışız , laktozsuz mama kullandım bize tahlil yapılmadı kakasındaki mukus geçmeyince alerji mamasına devam edin dedi doktor. 6 buçuk aylık oldu hala ne ek gıda kabul ediyor ne mama. Çişi o kadar koyu sarı ki sıvı alımı azlığından ve kokulu. :( sağlıkla büyürler inşallah bir şekilde