turnakusss canım bizim pusetimizde takip çıkıyordu ckein yaparken pusete ve bebek arabasının gövdesine barkodlar yapıştırıyorlar ve kocaman bir poşet veriyorlar. Uçağın kapısına kadar o şekilde gidiyorsunuz. Kapısında poşeti veriyorsunuz onlar hem puseti hem gövdesini koyuyorlar içine alıyorlar. Eğer koltuk aldıysanız puseti alıyorlar ama eğer almadiysaniz hosteslere sorun ya da rica edin yanınız boşsa oraya da alabilir miyim ya da boşluk olan yer varsa ikili oraya alabilirler. Bu onlara bağlı biraz. Ben giderken çok boşluk vardi pişman oldum sormadiğima ama oğlum kucağımızda gitti çok rahattık. Bir de size tavsiyem eğer kucakta gidecekse uçak saatine 24 saat kala arayın yerinizi ayarlayin. Ve ekstra bacak mesafeli koltuk seçin. Bunun için 50 TL gibi bir ücret alıyorlar ama değer. Biz giderken arayıp ayarlamiştik dönüşte unuttuk. Bana çok dar geldi. Biraz bunaldım. İyi uçuşlar 🥰