Kızım 1 saat önce konsoldan tutunup kalkmaya çalışırken bir anda eli kaydı. Ağzını çarptı. Kucağıma aldım baktım ağzının içinde kan var. Eşim evde yoktu. Hemen aradım bir arkadaşımı yolluyorum dedi. Neyse peçeteyle sildim ağzını yıkadım kanama geçti 2 dk sonra gülmeye cıvıldamaya başladı yine bizimki. Normalde çok güleç neşeli bir bebektir. Velhasıl dedim arkadaşına söyle gelmesin sen gelince biz gideriz. Daha önce de bir kere sehpaya çarptı aynı şekilde ama o zaman dişi olmadığı için muhtemelen kanamadı. Ağzının içine baktım. Alt diş üst diş etini kesmiş sanırım. Yarın doktora gideceğiz ama benzer durumlar yaşayanlar varsa doktor nelere baktı nasıl bir süreç işledi paylaşırsa çok sevinirim 🙏🏻.
Bir de kızımın alt dişleri normal yerinde çıktı ama üst dişleri tam alttakilerin hizasına denk gelecek şekilde çıkmadı. Altta 2 diş tam çıktı üst 2 diş de yarım çıktı çıkmaya devam ediyor. Bunun nedeni ne olabilir sizce? Eksik diş çıkması diye bir şey var mi? Tecrübesi olanlar yazarsa çok sevinirim. O kanlı görüntüden dolayı çok panik yaptım. Ancak sakinleşebiliyorum. Yorumlarınızı esirgemeyin❤️