zelis_kaya benim kızımda sadece geceleri uyurken meme alıyor değilse red ediyor o yüzden gündüzleri mama veriyoruz doktorumuza dedim 5 ay 20 günlüğüz hayır başlama bekle dolduran 180 günü diyor ne varki 10 günden bişey olmaz dedim de oda bana erken başlayanlara çok rahatsızlık ortaya çıkıyor şimdi degl ama ileride şeker hastaliklari kalp hastalıkları nerden geliyor sanıyorsunuz dedi korktum da aslında ama eşim ve kayinvalidemin baskıları da yetiyor canıma tak ediyor yoğurt verdim almadı benim kızım arada kahvaltıda peynir ve bilim salatalık eziyorum çatalla çok çok az tattırmak amaçlı gorsunler diye veriyorum cici bebe bile almışlar yediriyim diye ama korkuttu doktor çok az veriyorum şu an