Benim oğlumda 6 aylık uyuzla birleşti birde . İnanın egzama çok zor ve yıpratıcı bir hastalık hastaya eziyet birde bebekse bakana 2 kat üzüntü o deli kaşıntılar gece kasinmaktan uyanması ve hiç bir kortizonlu kremin tam fayda etmemesi anlayışsız bir eş ve ailesi sürekli çocuğu benim hasta ettiğimi düşündüler sütünden dediler ama asla sütümü vermeyi kesmedim şu an yalnızca ayaklarda kaldı geçiren anneler tavsiye ](verebilirmi