Vr_erd Bebegımın makatında 1. Ayından beri çatlak var başta fito ve anestol suruyordum sonra dr bebederm verdi destekleyıcı olarak da zeytınyagı kantaron yağı suruyorum. Bebedermi kullanıp memnun kalan var mı veya çatlagı en kolay Ne iyileştirir 😔