Lunaaaaa Aslios kaç derece ateşi ? Üstünü soyun zıbınla kalsın biraz çorapları çıkartın, eklem yerlerine ıslak bezle kompres yapın
Hadianne Aslios bebeğiniz çok küçük evde düşürmeye çalışmayın eğer aşı falan olmadıysa doktora götürün direk
Lunaaaaa Hadianne bazen ortam sıcaklığından da çıkıyor bebeklerin ateşi, çok yüksek değilse panik yapmaya gerek yok 37.5 u geçerse evet gitmek lazım, o yüzden kaç derece olduğunu sordum.
Hadianne Lunaaaaa 3 aylıktan küçük bebeklerin evde ateşini düşürmeye çalışmamak gerekiyormuş doktorumuz öyle söylemişti tabiki ateşinin kaç olduğu önemli benim bebeğim ilk doğduğu zamanlar kafası hep 37 çıkıyordu normalmiş
Lunaaaaa Hadianne evet ateşin kaç olduğu önemli ama zaten 2 aylıktan küçük bebeklere çok bişiy veremiyorlar :/
mirgulak Aslios kiz atesi yok bu normal hepsi boyoe atesini dusurcem derken hasta edersin 37,5 gecerse ates vardir benim bebegim ilk gunler digdu hastanede unv deydim hep boyle cikiuordu hepsi normal diodu bunlar normal vucut sıcaklığı