Pakze_pyrz benim bebeğim 13 aylık. Gündüzleri sabah 8 gibi kalkar ve 11 gibi uykuya dalar rahat 1 saat uyur..birde ikindi gibi akşam 5 gibi yatar ama bı nevi kestirme sanırım 15 dk falan sonra hemen kalkar. 1 yaşından önce çok düzenli 2 uyku yapar ve rahat ikisinde de 1 yada 1.5 saat uyurdu ama şuan sizinde gördüğünüz gibi kısaldı. Ne yaparsanız yapın kendi karar veriyo. Onun özgür alanına bıraktım çünkü akşam yatma saatlerimiz duzenlidir. O yüzden gündüz uykularina çok takılmiyorum☺️☺️