Merhaba. Bu forumda çok aktif değilim. Ara ara girip başlıkları okuyorum ya da bebek bakımıyla ilgili kafama takılan bir şey olduğunda arama kısmından konuyu aratıp deneyimlerinizi okuyorum. Arada da karşıma bebeklere tv izletme, telefon verme gibi konular çıkıyor. Bazı yorumlara, cevaplara şaşıp kalıyorum açıkçası. Annelerimizin böylesine önemli bir konuda sadece kişisel deneyimlerini göz önünde bulundurarak “ben izletiyorum bir şey olmadı”, “biz tv ile büyüdük ne oldu sanki?” şeklindeki yorumları beni hayretlere düşürüyor. Uzmanı olmadığımız, bilgi sahibi olmadığımız konular hakkında bu kadar “net” konuşmak doğru gelmiyor açıkçası. Psikoloji mezunuyum. Yüksek lisans yapıyorum ve çocuklarla alakalı bir tez çalışması yürütüyorum. Mesela ben çocuklarla ilgili bir konuda eğitimime rağmen kesin yargılarda bulunamam. Bir tek bana mı rahatsız edici geliyor böyle yorumlar bilmiyorum. Her neyse…
Sizlerle bir video paylaşmak istiyorum. Lütfen vakti olan izlesin, olmayan da bir vakit bulmaya çalışsın. Ayrıca hocamızın instagram hesabını da düzenli takip edin lütfen. Bu sıfır ekran konusu ve çocukların psikolojik gelişimleri ile ilgili faydalı bilgiler bulacaksınız.
[
Sevgiler.