Bebeğim normalde 2 ya da 2 buçuk saatte bir emiyor. Eskisi gibi ben zorla uyandırıp emzirmiyorum kendisi ağlıyor acıktığında. Ama 2 gündür bazen 4 ya da 5 saat aralıksız uyuyor ben uyandırmasam devam edecek uyumaya. Emmediği içinde çişli bez sayısında baya azalma oldu. Sarılık olmuş mudur ne yapmam gerekiyor uyandırıp emziriyim mi yine