Çok yemek yemek demeyin çünkü çok yiyorum zaten. Sadece çabuk doyuyorum ve hızlı acıkıyorum. Acıktığımda yiyecek bişey genelde bulamadığım için günde 2 öğün ancak yiyebiliyorum. Ara öğünler yok malesef. Alternatif olarak neler yesem mesela aralarda? Önerilerinizi bekliyorum.