Hkshkshsk Sedas00 bizimki 8 aylıkken düzeldi kabul bağlamayı vs bıraktı bence bunu sağlık ocağına sorsanız daha iyi olur
Sedas00 Hkshkshsk 1 yal kontrolünde hala reaksiyon gösteriyo dedi ebe ama iyi veya kötü bişey demedi çok ilgili değiller
berrin_sahin1711 Normalde iyi tutan aşılar böyle oluyor benim oğlumunda böyleydi geçti bir kaç aya zararı yok enidişelenmemelisin.