aliMommy Kızlar 4 yaşındaki oğlum akciğer enfeksiyonu olmuş çok kötü öksürüyor + ateş hava vs hiç bişey verilmedi hastanede müdahale edilmedi Augmentin diye bir antibiyotik verdi pek emin olamadım çok bitkin çocuğum başına gelen var mı
Aslmra80 aliMommy daha önce gecirmistik biz . Sık sık buhar verin sadece antibiyotik ile olmaz ki biz hatta bir gün sabah akşam serum takıldı. Günü birlik hastanede kalmıştık. Sonra kozalak şurubu içirin veya pekmezide olur zencefilli bal öneririm oda çok güzel oluyor ama dediğim gibi bolll buhar öksürük şurubuda yazsin size
aliMommy Aslmra80 buhar falan vermedi kötü olursa getir dedi ne kadar kötü olmasını bekliyor anlamadım
Aslmra80 aliMommy o dememiş olabilir ama sizin vermeniz lazım çünkü ciğeri enfeksiyon onu en iyi şekilde antibiyotik ve buharla atlatır. Keşke sorsaydiniz