Arkadaşlar tam 90 günlük yani 3 aylık bebeğim var. Gündüz 2 saatte bir emiyoruz gece ise 2 buçuk saatte bir emiyoruz. Fakat geceleri emzirmeyi kendi istemedikçe kesmeyi düşünüyorum. Kendisi uyanır isterse emzireyim diyorum. Sizler nasıl yapıyorsunuz gece beslenmesini ne zaman kestiniz