Günaydın herkese 3 ay 17 günlük bebeğim var dün değil evelsi gün şehir dışına gezmeye gitmiştik biraz üşütmüş sanırım dün burnu akıyordu ama hiç huysuz değil aksine sanki halsiz gibi böyle devamlı emip uyumak istedi bu normal mi ? (Ateşi vs hiç çıkmadı yok devamlı ölçüyorum)