1 aydir agzinin sulari bitmedi, ustune sımsıkı yumruk halinde agzina götürüyor 3 aylik şu an bebegim disler icin erken degil mi bacilar anlamadim ben, ilk oglumda gormediklerimi bana gösteren 2nci oglum, ve gece boyunca uyumuyor aglama krizleri oluyor vi anda geliyor susmak bilmiyor bi yeri mi agriyor aciyor anlayamiyorum o agladikca uykusuzluktan da sinir katsayim yükseliyor, el kadar bebege bagirip sonra pismanliklar aliyor pesini sac baş yoldum, neden bu aglamalar bu eller agizda sulu sulu agiz kenarlari🤷♀️ boyle yasayan anneler burda mi?