hsrttsc Merhaba 48 günlük bebeğim var gündüzleri istediği her vakit emziriyorum geceleri genelde 3 bazen 4 saati de buluyor özellikle geceleri ne sıklıkla enzirmeliyim ilk çocuğum acemiyim biraz ☺️
Kubra226 hsrttsc ne zaman uyanırsa o zaman emzirebilirsiniz canım doktor öyle demişti uyandırmaya gerek yok artık diye
queen_mom hsrttsc evet canım iyi yapıyorsun her istediğinde emzir saat tutma bende öyle yapmıştm☺️gece 3saatte bir emzir bence gece sütü çok faydalı hem daha güzel uyur rüya beslenmesi olsun hem daha küçük acıkır illaki.bazi bebekler uyandiramiyor kendini acıkınca