9 ay 12 günlük kızım. Sabaha kadar uyandığı zamanlarda hep yarı uyanık olurdu. Alırdım kucağıma hemen 2 piş pişle geri uyurdu. Ya da meme emecekse emerken hemen tekrar uyurdu. Bi kaç gündür sabah 5 buçukta uyanıyor baya. Güne başlamış gibi. 1 saate zor uyutuyorum. Uyku gerilemesi falan mı yaşıyoruz? Bu aylarda normal mi geçer mi bu?