Dogdugundan beri gece ya bir kere kalkardı can çatlasa iki ama kalktıgında da ya emzik verirdim ya süt hemen dalardı üç gündür 3 ve beşte kalkıyor cokzor yatırıyorum hatta şuan saat 6 ya geliyor ve hala sallıyorum yatmıyor hiç böyle yapmazdı atak dönemide değil 7 ay olduk