Kızlar 4 ay 20 günlük bir bebeğim var 1 buçuk 2 aydır sol göğüs ucum göğsümle birleştiği yer emdikçe bildiğiniz yarıldı doktor biraz emzirme sağ demişti bebeğim hastalanınca yapamadım dün sabah sağdım 120 ml çıktı daha sonra sagdiklarimda 30 ml anca çıktı şimdi de bir doluluk hissetmeyince elimle sıktım 1 2 damla anca süt geldi sanırım kesilecek ya da kesildi bilmiyorum bebeğim sadece anne sütü alıyor biberonu da kabul etmiyor ne yapacağım lütfen yardım edin