Gerçekten bıktım 4 aydan beri uyku sorunu yüz kere uyanmalar bu gece zaten geç geldik eve uyudu 12 olmadan mamaya kalktı verdim tam daldım dedim 1 gibi uyandı gerisi yok susmadan ağlıyor iki dk gözünü kapatıp tekrar ağlıyor yanıma aldım sarılıyor uyuyor iki dk sonra yine delirmiş gibi ağlıyor artık uykusuzluktan bıktım bıktım usandım yemin ederim ikinci çocuğa tövbe ettirdi böyle bişey olamaz ya günlerdir uyuyamıyorum saçımı başımı yoldum artık sinirden bezi taşmış sırılsıklam olmuş üstünü degistirdim çığlık kıyamet ıslak ıslak yattı diye karnı ağrıdı heralde dedim karnına masaj yaptım 5 dk rahatladı sonra yine çığlık kiyanet parol verdim 10 dk uyudu yine aynı dayanamıyorum yemin ederim kendimi aticam artık biyerlerden