Kızlar ben 16 gün önce normal doğum yaptım fakat dikişlerim açıldı ve enfeksiyon kaptım aksef antibiyotik yazıldı ama kullanmaya korkuyorum sütüme geçebilirmiş intarnette öyle yazıyor doktora sordum ama geçiştirdi bişey olmaz falan diye benim gibi olup kullanan varmı ne yapıcam bilmiyorum