Glsm_65 Sadece bir kaç kere kullandığım bebek arabası puseti kırıldı bebeğim içinde iken bir kaza yaşamadım iyiki BEBEGm sadece 32 günlüktü almayın aldırmayın
lulusmom Glsm_65 benimki de beneto ama çok şükür bi sıkıntı yaşamadık kaç aydır da kullanıyoruz özellikle pusetini baya kullandık
KubraurganAlper Glsm_65 beneto firması öğrendiğimiz kadarı ile batmis çok yakın bir arkdaşım bebek arabası daha 5aylikken bebekleri bildiğiniz ellerinde dağılmış firmaya garantiye gitti ve yapılmadan geri geldi ods elindeki fatura ile birlikte bağlı olduğu il ya da ilçedeki tüketici haklarına gidip şikayet dilekçesi ile ödediği ücreti iade istemiş ama sanrm o ya civilden ya da miniço dan almışdı aldığı yer de şikayet ettiği için paşa paşa para yi iade etti bilginize dünde bn beneto satan bir firma ile iletişime geçtim beneto 2 yıl garantili olarak ürün satıyordu firma batmis nasıl garanti verebiliyorsunuz dediğim de kendimiz gerceklestrylryz tamir bakımı diye yanıt aldım ..
Bereninannesi_ İnternetten bakarken bile çok dandik bişey olduğu belli oluyordu. O yüzden bakıp görerek deneyerek almayı tercih ettim
Sarisin Glsm_65 15 aydır kullanıyorum memnunum fakat yeni yeni gıcırdamaya başladı o da eşim sağ olsun hep bozuk yollara giriyo ehliyeti nerden aldıysa arabanın alt takımlarını yedi 😄
liyosunannesi23 Valla bende aldıktan sonra kötü yorumlar görüp üzülmüştüm ama 6 aydır kullanıyorum pusetiyle cok işimi gördü. Travel olduğu için kullanışlı değil sadece
Kumrununtanesi Ben aldım kullandım bir zararı olmadı lakin olabilirdi.Rüzgar da kendiliğinden devrildi ki çok rüzgar bile yoktu.. Şükrediyorum,bebeğim içinde yoktu diye. Ve çok büyük,asansöre bile sığmıyordu.
Cmremm Evet pişmanlıktırrrr ! Hiç ummadığınız zamanda yolda bırakır !helal etmiyorum tek kuruşunu bile