Ymr0666 2 yaşındaki oğlum sürekli ağlıyor tükürüyor vuruyor cimcikliyor ve ısırıyor sendromdan kaynaklıymış az çok araştırdım gece de ağlayarak uyanıyor sürekli sizin 2 yaş sendromlarınız nasıl geçti yada geçiyor?
_Asilin_Annesi_ Ymr0666 zamanla geçiyor o süre zarfında içinden de geçiyor 😂 Bir üst güncellemesi 3 yaş sendromu
Hvn_annsi Ymr0666 berbat rezil ve krizli geçiyp şu saat olmuş uyandı sallıyorum yatmıyor kaç gündür de sabaha kadar uyumuyor iğrenç bi sendrom insanı bıktırdı isyannnnnn
Ymr0666 Hvn_annsi vallahi de öyle ama sabır gerekiyor diyorlar ben bazen dayanamıyorum ona sinirlenip onun olmadığı bir yerde bir şeyler kırıp döküyorum 😂
Zlm Ymr0666 bizimki inat bana ben ne desem tersini soyluyo aglayarak bide bazen komik oluyo bazen kızıyorum çok sinirlenirse vuruyo oda komigime gidiyo tam vuramiyoda eli denk gelmiyo bazen kiziyo denk gelmedi diye yine gelip vurmaya calisiyo 🤷😄 yuvarlanıp gidiyoruz
Hndealnathn 26 aylık sendormlu kızımla merhaba valla bir asilik söz dinlememezlik istediğim olsun benmerkezcillik ağlama bağırma kendini ordan oraya atma mevcut elimizden geldiğince bu süreci sağlıklı atlatmaya çalışıyoruz da ben benden gittim o ayrı