Ymr0666 2 yaşındaki oğlum gece sürekli bağırarak uyanıyor emmeyi de bıraktı fakat her gece böyle git deyip bağırıyor bize vuruyor ve gün için de de hırçın davranıyor 2 sendromundan kaynaklı mıdır sizce?