Fresshmomy benim kizim 7 aylik olcak haftaya suan kalin atlet zibin ustune ince uzun kollu giydiriyorum coraplari cikardim bu hafta cunku terliyor kendide cikarip duruyor uzerinde ince battaniye ortuyorum ama hep ayaklarini acip uyuyor ustunude boynuna kadar cekiyor bende o yuzden pelus battaaniyesi var beline kadar ortuyorum ustunu cok nadir aciyor terlemesi yok.bebegin daha kucuk ama havalar nasil bilmiyorum kisa kollu zibin giydirebilirsin icine uzerine ince bisiler ben o donem eldiven takiyordum gece kendini uyandirmasin diye .ben uyku tulumu hic kullanmadin