Seaaaa Bnede oldum ve malesef sütüm gıdım gıdım geldi dolu dolu gelmedi benimde doktorum süt kanallarini koruduğunu söylemişti ama öyle olmuyormuş ne kadar korusalarda malesef gelmiyor o sütün bunun sezeryanla normalle alakası yok ben doğar doğmaz mamaya geçtim gıdım gıdım geldiği için aktifindan emin bile olamıyorsun.. benim sana tavsiyem ikinci bebekten sonra yaptır yaptircaksan ya da mama kullansın ikincisi çok bunaldım dersen bilemem.. ama şimdiki aklım olsa bebekten sonra yaptırırdım :(