Oğlum 18 aylık oldu ve dogdu dogalı ilk dega bu kadar zorlandım ve cok yoruldum bütün düzeni huyu suyu herseyi değiştir resmen sürekli mızmız aglayan bi cocuk oldu uyku düzeni bozuldu gece kaç kere kalktığını sayamıyorum artık bide üstüne hasta oldu iyice zor bir döneme girdik yemek yemiyor oyuncaklarıyla oynamıyor gece sürekli kalkıyor elimden tutup zorla biyerlere götürüyor gitmeyince oturup aglıyor kucak istiyor 2 yaş sendromu yaklasıyor galiba ama ben şimdiden yoruldum ne yapıcam bilmiyorum kendimi cok gücsüz hissediyorum