Aylincaliskan Sezeryan yapalı 1 sene oldu hala ilk günkü gibi yaram duruyor hiçbirşekilde izi hafiflemedi önericeğiniz güçlü bir iz kremi var mı
NariNariKiminYari Aylincaliskan ben yapıştırma yaptırdım hiç izi kalmadı normal dikişte iz kalma olasılığı çok çok yüksek
Themom_ Aylincaliskan noskar 👍29 gün oldu 9. Günde basladım kreme bayağı az incecik çizgi kaldı çatlaklarada sürebilirsin demişti doktorum onlarada sürüyorum kızarıklıkları azaldı ☺️
Durucuumm Contractubex iz giderici krem. 1,5 ay oldu doğum yapalı ilk hastaneden çıkınca doktorum yazmıştı şimdilik iyi gibi
Aylincaliskan Durucuumm benim doktorum benpanthol vermişti hiçbir faydasını görmedim 3 kutu bitirdiğim halde scarex aldım kutuda öyle bitirdim hiçbir krem işe yaramadı sizin söylediğiniz kremi denicem
esraeerdogann Aylincaliskan benimde öyleydi hiçbir müdahale etmeden 2 yılda geçti şuan hiç yok gibi çizgim daha yeni zamanla geçecektir merak etmeyin
BalBadem3 Aylincaliskan Canım keloid olmuşsun maalesef. Bende öldüm 17 ay oldu hala kızarık şiş ve kaşınıyor. İnternetten araştır istersen benim doktorum sadece cerrahi müdahale ile geçer onda da tekrarlayabilir dedi
marinelife Aylincaliskan ben allscar aldım bir estetik cerrahın tavsiyesiyle ama psikopat gibi oğlumdan hatıra diye izin gitmesini istemiyorum bdkdndl