123321123 Pastörize sütten bebegim için yogurt mayalayacagım daha önce hiç pastörize sütle mayalamadım kaynatmalı mıyız?
kxbxx 123321123 ısıtmanız yeterli olur gıda termometreniz varsa 40-45 derece olması halinde güzel tutuyor parmağınızla 6 ya kadar sayın dayanabileceğiniz ısıdaysa mayalayın
123321123 kxbxx teşekkür ederim sanki mikropları ölmemiş gibi geliyorda ilk defa hazır sütle mayalıycam normalde köylü abladan alıp kaynatırdım
kxbxx 123321123 Pastörizeler yüksek ısıda hazırlanmış oluyor zaten dışardan aldıklarınızı uzun kaynatmak gerekir söylediğiniz gibi ☺️