Niloya006 Kızlar Merhaba Biz 6 aylıkken sünnet olduk pipi içine gömük gibi duruyor Doktor normal olduğunu söyledi büyüyünce düzeliyormuş böyle olup büyüyünce düzelen var mı
Fndkurdu Niloya006 off bizde 2.5 aylıkken yaptırdık evde yapan sünnetçilere ve bizimde başımıza geldi. İçimize sinmedi cerraha götürdük. Cerrah çok güzel dikişleri vs sıkıntı yokbüyüdükçe düzelir dedi. Bizimki de üstünde bir parmak basımı kadar ucu gözüküyor gerisi kapalı. İnşallah burda bilen biri vardır
Benekist Niloya006 bizde 4ayliikken yaptirmistik bizim de icine gomuktu baslarda yaklasik 14.ayindan sonra düzeldi. Bende çok panik yapmistim ama düzeliyor merak etmeyin ☺️
Niloya006 Kendi doktorumuz pipi derisi yağlı olduğu için büyüdükçe düzeleceğini söyledi insallah başına gelen vardırda bizi aydınlatır🙄
Haticegndx Niloya006 bizim aynı şey oldu. Kilolu bebek olduğu için utangaç pipi içine gömüldü deri fazla gibi dışarda kaldı ama cerrah normal olduğunu ileri zamanda fazla derinin işe yarayacağını zamanla pipinin çıkacağını söyledi şuan 1 yaşına gelmek üzere hala gömük her gün çıkarıyorum yapışma olmasın diye .
Fndkurdu Niloya006 aynen işte buna benzer şeyler söylediler bizede ama tekrar sünnet olacak diye aklım çıkmıştı.
123321123 Bizim öyle içine gömülü degil ama etrafında deri fazlası var gibi doktora sordugumuzda ise ereksiyon payı,normal dedi😅