Kızlar 2 bu gün tam 2 aylık oldu ikizlerim ama 4 gündür aşırı huysuzlar sürekli ağlıyorlar sadece mama içerken susuyorlar avutamıyoruz ne yapsak ağlıyolar bağıra bağıra hiç böyle değillerdi 4 gün önceye kadar gayet sakin bebeklerdi nolduysa birden oldu gazlarını çok güzel çıkarıyolar Altan da ağızdan da ama anlamıyorum susmaksızın ağlıyorlar 2 gündür de günde en faxla 5 saat uyuyolar bu atak mı yoksa kolik mi