Esma1993 Kizlar 40 cikali 11 gun oldu ama kanama gordum cok az bisi sezaryanla dogum yaptim dikislerde mi bisi olmustur yoksa adet mi olucam ama emziriyorum da dr gitmem gerekiyor mu?
Meltmtemel Esma1993 ben normal doğum yaptım canım benimde kanamam 40 gun sürdü 10 gun sonra tekrar az az kanamam oldu doktorumla görüştüm adet olmuşsun dedi
Doga0812 Esma1993 ben 40dan 1 gün sonra adet gördüm bazısı 1 yıla kadar olmuyor ben saglikocagina gittiğim zaman Dr bana dikkat et demişti rahmin normale dönmüş demekki yumurtaların ilgili bir şey dedi anlamadım orayı yani hemen hamile kalırsın dedi
Dilara28 Esma1993 normal yaptım ama benim arkadaşım da sezeryan oldu o da 40 dan sonra adet gördü hemen
Esma1993 Doga0812 endiselenmiyim o zman ya gorunce bian korktum sanki hala hamileyimde kan gorunce urperti geliyor hayirlisi artik
Esma1993 Dilara28 ay cok ilginc ya bu kadar cabuk adet gorucemi sanmiyordum acikcasi 3 4 ay sonra gorenleri duyunca ole olur sanmistim
Doga0812 Esma1993 yok adet olmuşsundur ben olunca üzülmüştüm ped fiyatları almis başını gidiyor skskks