Minik_kuss içini rahatlatacak bir şeyler söylemek isterdim ama maalesef üzgünüm geçmiyor ama alışıyorsun. Benim kızım da aynı anlattığın gibiydi şu an 1 yaş 1 aylık hala aynı hatta daha fazlası gelen günler gideni aratıyor. Ancak zamanla alışıyorsun ve farkındalığı, bilinci yükseldiği için en azından ne istediğini belli ediyor ya da iletişim halinde olunca biraz daha keyifli geçiyor.