İyi geceler güzel anneler bir sorum olacaktı. Ben sosyal yardım 1200 TL alıyordum. Yani 2 ay aldım sadece geç onaylandığı için.. 1 ay oldu boşandım. Ve haziran da resmiyete geçiyor kızlık soyadım. ben artık yardım alamayacak mıyım? Eşim olacak şahsın ssk sı yoktu işsiz di. Ona dayalı aldım yardımı sanırım şimdi medeni halim adresim ve soyadım değişiyor alamayacak mıyım? Halbuki asıl şimdi ihtiyacım olacak. Küçük bebeğim var çalışamıyorum…