Kızlar merhaba. Oğlum 3 aylık olacak 3 gün sonra. İki gündür durduk yere ağlıyor az emiyor bende nezleyim maske takıyorum ilgilenirken hastada değil gibi öksürük hapşırma burun akıntısı şükür bı belirtisi yok ama.bi guluyo bı agliyo babayı hiç istemiyo atak mı sizce bı yerinde bı ağrı mi var bilemedim