ENEP Herkese iyi akşamlar 11 aylık ikiz bebeklerim var oğlum şu an adımlarını normal atıyor ama kızım parmaklarının üzerinde yürüyor daha önce başına gelen oldu mu nasıl bi yol izlemeliyim zamanla düzelir mi yoksa doktora götürmem gerekir mi
Quadera ENEP bebeğim ilk yürümeye başladığı zamanlarda parmak ucunda yürüyordu. Dengeyi sağlamak için bunu yapıyordu. Ayak tabanına sık sık masaj yaptım. Ve evde çorapsız gezmesini sağladım. Denge sağlamayı öğremdiği zaman düzeldi
sehnaz3466 ENEP benim ilk oğlumda da oldu sonra düzeldi ikinci de aynı o da düzeldi eltimin oğlumda öyleydi o da düzeldi yani düzeliyor 😂
nevakus ENEP bende bu konuyu açacaktır 13 aylık oldu hala parmak ucuna basıyor, aslında yürümeye hazır ama sırf bu yüzden yürüyemiyor nasıl normal basmasını sağlarız acaba
2erkekannesigg bence bi doktora götürün yürüteç kullandıysanız o yüzden olabilir zamanla geçer ama siz yine de bi götürün ihmal etmeyin