2erkekannesigg biri 6 aylık diğeri 1 buçuk yaşında iki oğlum var ikiside bizimle uyuyor ve artık kendi odalarında yatmalarını istiyorum siz nasıl alıştırdınız yataklarına
tubiiik_ 2erkekannesigg 8 aylıktı odasında yatırmaya basladıgımda 1-2 hafta zorlandım her dakıka bası aglıyordu daha dogrusu odadan cıkınca uyanıp aglamaya baslıyordu sonra alıstı şimdi 16 aylık cok deli yatıyo basını hep carpıyordu bende beşikten aldım yer yatagı yaptım yerde döne döne yatıyo